Testimoniale

În contextul problematicii bancare actuale se resimte acut nevoia compactării unor informații necesare și mai ales utile atât consumatorilor, cât și operatorilor economici, instituții financiar-bancare.

Sprijinim și încurajăm prezentul demers publicistic convinși fiind că acesta constituie un ghid legislativ, dar și de bune practici, menit să completeze un vid evident în literatura de specialitate în materie de protecție a consumatorilor de servicii financiar-bancare, prezentând totodată și spețe concrete din cadrul acțiunilor de control desfășurate de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.

Paul Silviu Anghel
Director General
Direcția Control Supraveghere Piață și Armonizare Europeană
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

Educația, accesul la informare sunt principalele deziderate care ne formează pe fiecare în calitatea noastră de consumatori dar mai ales în calitatea noastră de consumatori europeni cu o9atitudine!

Sorin Mierlea
Președinte
Asociația InfoCons

Importanţa educaţiei financiare nu poate fi subestimată în ziua de astăzi – trăim într-o lume mult mai complexă și dinamică decât cea a generației anterioare.

Consumatorii de astăzi trebuie să fie informați și să cunoască produse și servicii de o varietate tot mai mare, pentru a-și putea administra cu succes și cu încredere finanțele personale, într-un mod cât mai eficient și mai sigur.

MasterCard susține pe deplin toate eforturile și inițiativele dedicate creșterii gradului de informare și educație, pentru a avea consumatori cât mai responsabili, capabili şi încrezători să ia deciziile financiare corecte și cele mai potrivite pentru viitorul lor.

 

Cosmin Vladimirescu
General Manager
MasterCard, RomâniaTotodata